سوالات متداول در ساخت خانه کانتینری

سوالات متداول در مورد ساخت خانه کانتینری

بعد از اینکه اولین مقاله مربوط به خانه کانتینری در این وبسایت منتشر شد بسیاری از دوستان با ما در ارتباط بودن و سوالات خودشون رو در مورد خانه کانتینری پرسیدن و به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم تا مهم ترین و کاربردی ترین این سوال ها رو تحت عنوان سوالات متداول در مورد خانه کانتینری منتشر کنیم.

همچنین بسیاری از دوستان از ما سوال پرسیدن که از کجا می تونن کانتینر ۲۰ فوت تهیه کنند که خبر خوش اینه که انبارکانتین ارائه دهنده خدمات انبار کانتینری، فروش کانتینر ۲۰ فوت و ۴۰ فوت را نیز انجام می دهد و کانتینر ها را به قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد. گفتنی است کانتینر های انبارکانتین به صورت نو و دست دوم سالم و تعمیر شده هستند که در این صورت می توانید برای کاهش هزینه های احداث خانه کانتینر از کانتینر دست دوم خریداری کنید.

در ادامه به سوالات متداوم خواهیم پرداخت پس با انبارکانتین همراه باشید.

 

هزینه احداث خانه کانتینری چقدر است ؟‌

گفتنی است یکی از اصلی ترین دلایل روی آوردن به ساخت خانه کانتینری کاهش چشمگیر هزینه ها است پس در این صورت می توان گفت پس از کانکس خانه کانتینری قیمت مناسب تری به نسبت روش های دیگر در ساخت خانه دارد.

بدون شک اصلی ترین و گران ترین بخش یک خانه کانیتنری خود کانتینر است که در این مقطع زمانی قیمت یک کانتینر ۲۰ فوت در حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان معامله می شود. به زودی مقاله با عنوان هزینه های ساخت یک خانه کانتینری از وبلاگ انبارکانتین منتشر می شود که می تواند پاسخ خیلی از سوالات شما در مورد برآورد هزینه خانه کانتینری را بدهد.

 

چطوری خانه کانتینری خودم رو بسازم ؟‌

خیلی راحت. فقط کافیه یه مقدار وقت و همینطور با کارهای فنی آشنایی داشته باشید. در اینترنت بی نهایت ویدیو در مورد ساخت خانه کانتینری وجود دارد که در این سایت هم ویدیو های بسیاری در این زمینه قرار داده شده است. همچنین می توانید به کانال انبارکانتین در وبسایت آپارات مراجعه نمایید. در این محیط ویدیو های بسیاری از خانه های بی نظیر ساخته شده با کانتینر قرار داده شده است. مهندسین عمران و معماری نیز می توانند شما را در زمینه ساخت این خانه و در برخی موارد که نیاز به پی وجود دارد در زمینه پی و بارگذاری کانتینر راهنمایی کنند.

 

چطوری خانه کانتینری رو عایق کنم ؟

عایق کردن، مهم ترین قسمت ساخت یک خانه کانتینری است. به طور معمول از مواد مختلفی برای عایق کردن استفاده می شه که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ۵ روش برای عایق کردن خانه کانتینری مراجعه نمایید. در این مقاله روش های جالبی برای این کار معرفی شده که می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین از روش های مرسوم عایق کردن خانه نیز برای خانه های کانتینری می توان استفاده کرد که از معروف ترین آن ها می توان به استفاده یونولیت اشاره کرد.

 

کجا می توانم نقشه های خانه کانتینری را تهیه کنم ؟

یکی از جذاب ترین قسمت های ساخت خانه کانتینری طراحی نقشه خانه است که توصیه می کنیم تلاش کنید خودتان آن را طراحی کنید و برای این کار از یک مهندس عمران یا معماری کمک بگیرید. خانه های کانتینری از کانتینر ۲۰ فوت و ۴۰ فوت تشکیل شده اند که در اصل یک اتاق فلزی است و شما با برش قسمت هایی از ان می توانید درب، پنجره و یا حتی راه پله به طبقه دوم را ایجاد نمایید پس محدودیتی در طراحی نقشه خانه کانتینری وجود ندارد و صرفا برای خانه های دو طبقه لازم است با مهندسین معمار و عمران صحبت کنید.

 

خانه کانتینری من چقدر عمر می کند ؟

بدون شک خانه های کانتینری ساده که با کانتینر نو ساخته شده باشند چیزی در حدود ۲۰ سال عمر مفید دارند. گفتنی است دشمن بزرگ خانه کانتینری پوسیدگی است و در صورتی که کانتینر ها را در جای مرطوب یا خیس قرار دهید مانند فضای کنار رودخانه ها، باید از رنگ، پوشش های محافظ و … استفاده کنید تا عمر خانه کانتینری خود را افزایش دهید. گفتنی است برخی از سازندگان خانه کانتینری به منظور زیبا کردن نمای خانه، بر روی پوشش کانتینری از روکش چوبی، پلاستیکی و … استفاده می کنند که این کار می تواند علاوه بر زیبایی، عمر خانه کانتینری را نیز به اندازه چشمگیری افزایش دهند.

 

در چه آب و هوایی از خانه کانتینری استفاده می شود ؟

شما می توانید در هر نقطه از جهان، خانه کانتینری خود را بسازید. ۲ مشکل اصلی خانه کانتینری بحث عایق حرارتی و پوسیدگی است که در صورتی که هنگام ساخت خانه به این دو مورد توجه شود، مشکلی برای خانه کانتینری به وجود نمی آید.

 

از کجت می تونم کانتینر تهیه کنم ؟

شما می توانید با مراجعه به گاراژ های حومه شهر و نواحی بازرگان و آزاد تجاری، کانتینر مورد نیاز خود را تهیه نمایید. همچنین انبارکانتین به عنوان بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات انبار کانتینری، اقدام به فروش کانتینر ۲۰ فوت، کانتینر ۴۰ فوت نو و دست دوم کرده است و شما می توانید در تهران یا هر نقطه از کشور، فقط با یک تماس آن را تهیه و تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کانتینر می توانید با کارشناسان ما در انبارکانتین در تماس باشید.

 

آیا زندگی در خانه کانتینری خطرناک است ؟

شاید مهم ترین سوال خانواده ها برای ساخت خانه کانتینری بحث امنیت خانه باشد اما در صورتی که ساخت خانه را به صورت اصولی انجام داده باشید هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. خانه های کانتینری ( به ویژه خانه های یک طبقه ) از امنیت بالایی برخوردارند. همچنین در صورتی که این خانه در جای مناسبی احداث شده باشد ضد زلزله است. بدنه کانتینر ها فولادی و قوی است و می تواند محیط امنی حتی در مواقع بحرانی باشد.

 

از کجا می تونم کسی رو برای ساخت خانه کانتینری پیدا کنم ؟

بدون شک به دلیل جدید بودن ساخت خانه کانتینری، شرکت ها به صورت تخصصی اقدام به ساخت این خانه نکرده و به همین دلیل شما نمی توانید فردی متخصص در ضمینه ساخت خانه کانتینری پیدا کنید. اکثر مردم خودشان اقدام به ساخت خانه کانتینری می کنند و در صورتی که اطلاعات شما در مورد مسائل فنی پایین است می توانید از مهندس عمران و کارگران معمولی برای ساخت خانه کمک بگیرید. همچنین آهنگران و نجاران نیزمی توانند کمک های خوبی به شما در ساخت خانه بدهند.

 

چه نوع کانتینر مناسب ساخت خانه کانتینری است ؟

شما می توانید برای ساخت خانه کانتینری از هر نوع کانتینر مخصوص حمل و نقل کالا استفاده کنید اما در بیشتر نقاط دنیا از کانتینر استاندارد ۲۰ فوت و کانتینر ۴۰ فوت استفاده می شوند. کانتینر ها در دو مدل ارتفاع بلند و معمولی به بازار عرضه می شوند که از لحاط ارتفاع سقف با یکدیگر فرق دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانتینر ها می توانید به مقاله انواع کانتینر و ابعاد آن مراجعه نمایید.

 

چرا مردم از خانه کانتینری استفاده می کنند ؟

همانطور که در پاسخ سوال اول نیز به آن اشاره شد،‌خانه کانتینری از لحاظ اقتصادی به صرفه است. هزینه ساخت این خانه ها پایین و سرعت ساخت آن ها بالا است. موارد زیر مهم ترین دلایل برای زندگی در خانه کانتینری است‌:
– قیمت مناسب
– سرعت ساخت بالا
– قابل حمل بودن
– خلاقیت در ساخت خانه

 

امیدواریم که این مقاله براتون ارزشمند بوده باشه و کمک خوبی به شما برای تصمیم گیری در ساخت خانه کانتینری کرده باشد. در صورتی که قصد خرید کانتینر ۲۰ فوت و یا کانتینر ۴۰ فوت را دارید می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان ما در انبارکانتین در تماس باشید.

 

اضافه کردن نظر