مقایسه کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت

نیاز به استاندارد سازی جهانی کانتینرها برای حمل و نقل آسان‌تر باعث شده که انتخاب کانتینر بین کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت خلاصه شود.

کانتینر با طول‌های متفاوت‌تری نیز وجود دارند، ما اگر می‌خواهید خیالتان از بابت حمل و نقل بین‌المللی کانتینر، راحت باشد بهتر است که یا از کانتینر 20 فوت استفاده کنید و یا 40 فوت. حالا سوالی که پیش می‌آید این است که کدام یک از این دو انتخاب بهتری برای نیازهای شما است؟ برای تصمیم گیری چندین فاکتور وجود دارد که هنگام اجاره یا خرید کانتینر باید درنظر بگیرید.

اگرچه بیشتر مردم از کانتینر حمل و نقل بار تنها برای جابه جایی و انتقال استفاده می‌کنند؛در بعضی موارد به عنوان ادارات موقت و یا حتی خانه‌ی کانتینری سفارشی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معماران کانتینر باری را به خانه کانتینری تبدیل کرده‌اند. اگر هدف شما این است، پس انتخاب شما بین کانتینر 20 فوت و 40 فوت بستگی دارد به اینکه بخواهید ابعاد منزلتان چقدر باشد. اگر برای هدف حمل و نقل می‌خواهید استفاده کنید به عنوان مثال برای انتقال یک اتوموبیل کانتینر 20 فوت مناسب است. فاکتور دیگری که برای انتخاب بین کانتینر 20 فوت و 40 فوت باید در نظر بگیرید، قیمت است. اگر برای خرید بودجه‌ای درنظر گرفته اید پس منطقی تر ان است که با توجه به مبلغی که در اختیار دارید انتخاب کنید.

کانتینرهای باری به گونه‌ای طراحی شده اند که در برابر شرایط مختلف مقاومت و پایداری کنند و برای هم حمل و نقل زمینی و هم حمل و نقل دریایی مناسب باشند.باتوجه به تفاوت ابعاد قیمت هم افزایش می‌یابد. اگر محموله موردنظر ارزش بالایی دارد و ابعاد آن بزرگ است پس ارزش این را دارد که هزینه‌ی بیشتری بپردازید و کانتینر برزگتری خریداری کنید تا تمامی محموله در یک کانتینر جا بگیرد پس کانتینر 40 فوت گزینه‌ی مناسبی است. اما اگر بودجه‌ی شما به نحوی است که با کانتینر 20 فوت هم به مقصود خود می‌رسید می‌توانید 20 فوتی تهییه نمایید.

منبع : 20-ft-shipping-containers

برای اطلعات بیشتر با کارشناسان ما در انبار کانین تماس بگیرید.

انبار کانتین ارائه دهنده‌ی انواع خدمات انبارهای کانتینری و سوله‌ای در تهران

اضافه کردن نظر