فضای داخلی چند خانه کانتینری زیبا

آشنایی با فضای خانه کانتینری

خانه کانتینری محیطی جذاب و مناسب برای کسب و کار های صنعتی، استفاده تجاری و حتی مسکونی است. این خانه ها از کانتینر های مخصوص حمل و نقل کالا تشکیل می شوند. کانتینر حمل و نقل کالا یک اتاق فلزی با بدنه فولادی است. از کانتینر ها بیشتر برای حمل و نقل کالا در سطح بزرگ مانند حمل و نقل دریایی یا جاده ای بین شهری و کشوری استفاده می شود. به دلیل فضای بسته آن، آب داخل آن نفوذ نمی کند و اجناس در مقابل باد و باران محافظت می شوند. یکی از ایده های جالب در استفاده از این اتاق های فلزی، خانه کانتینری است که می توان جایگزین تیر ها، ستون ها و سازه های یک ساختمان از این اتاق ها در کنار یکدیگر استفاده نمود. همچنین به دلیل تحمل بار بالای هر کدام از کانتینر ها، امکان قرار دادن چند کانتینر روی هم نیز وجود دارد. در ادامه قصد داریم به چند نمونه جالب از خانه کانتینری بپردازیم پس با انبارکانتین همراه باشید.

 

خانه کانتینری 20 فوت قابل حمل در استرالیا

این خانه توسط Evan که یک قایق ساز استرالیایی هست ساخته شده و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به قابلیت حمل راحت آن اشاره کرد. فضای کلی این خانه از یک کانتینر 20 فوت تشکیل شده و دارای حمام و آشپزخانه نیز هست. دیواره های این کانتینر با فیبر 0.5 اینچ چوپی عایق شده است. همچنین برای گرمایش داخل آن از یک هیتر 12 ولت که با انرژی خورشیدی کار می کند استفاده شده است. ویدیویی از فضای داخلی این خانه کانتینری تهیه شده که می توانید آن را مشاهده نمایید.

 

 

خانه کانتینری با انرژی های نو

این خانه کانتینری از دو کانتینر 20 فوت و 40 فوت تشکیل شده است. فضای داخل این خانه کانتینری به 2 اتاق خواب، آشپزخانه و حمام تقسیم شده است. همچنین وسایل داخل این خانه هر کدام چند منظوره است که با این کار بهینه سازی خوبی در فضای اتاق صورت گرفته است.

نکته جالب در این خانه استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین برق و آب گرم است. برای آشنایی بیشتر با این خانه می توانید ویدیو زیر را مشاهده نمایید.

 

خانه کانتینری دو طبقه

این خانه کانتینری جذاب دارای دو طبقه است که طبقه پایین دارای مساحتی در حدود 160 فوت مربع و در کل خانه دارای مساحت 240 فوت مربع است. به دلیل فولادی بودن بدنه کانتینر، به راحتی می توان آن ها را روی یکدیگر قرارداد و در ساخت این خانه نیز از دو کانتینر جدا و روی هم استفاده شده است. همچنین برای دسترسی به طبقه دوم کانتینر، از یک پله کشویی استفاده شده تا فضای طبقه اول را اشغال نکند. برای آشنایی بیشتر با این خانه کانتینری می توانید ویدیو زیر را مشاهده نمایید.

 

 

برای خرید کانتینر 20 فوت و کانتینر 40 فوت می توانید با کارشناسان انبارکانتین در تماس باشید.

اضافه کردن نظر